0

Emojik használata a marketingben

Posted by administrator on 2019-06-22 in Szolgáltatás |

A hétköznapi, privát beszélgetéseink során ma már szinte mindenki használ hangulatjeleket, persze csak az írott kommunikáció során. Az emojik, más néven hangulatjelek elkezdtek beszivárogni az üzleti életbe is és nem korlátozódik a használatuk a magán célú üzenetküldésre. Az emojik marketing célú használatának megvannak a maga szabályai, amiket az őket használó szakembereknek mindenképpen ismerni kell, ha azt az üzenetet szeretnék átadni vele, amit kívántak. Ugyanis egy rosszul megválasztott vagy rossz helyen és időben használt hangulatjel zavart és nem tetszést okozhat az olvasóikban. Az emojik elterjedése azzal is magyarázható, hogy az érzelmek kifejezése az írott kommunikációban nem lehetséges, vagyis hiányzik a nonverbális kommunikáció. A nonverbális kommunikációról pedig tudjuk, hogy a kommunikációnak sokkal nagyobb részét képezi, mint a verbális kommunikáció, vagyis maguk a kimondott szavak. Pont emiatt rengeteg fajta hangulatjel közül választhatunk, akármilyen fórumon történik az üzenetküldés. A legnépszerűbb emojik természetesen a nevetést és jókedved kifejező jelek, az enyhe elmosolyodástól egészen a sírva nevetésig válogathatunk a különböző fokozatok között.

 

Copyright © 2014-2019 Keresőbarát webáruház, webshop készítés All rights reserved.
"

A weboldal használatának folytatásával Ön elfogadja a cookie-k használatát További információk

A cookie beállítások ezen a weboldalon "cookie-k engedélyezve" beállításon vannak, hogy a lehető legjobb böngészési élményt nyújthassuk Önnek. Ha Ön folytatja ennek a weboldalnak a használatát anélkül, hogy megváltoztatná a cookie beállításokat, vagy az alábbi "Elfogadom" gombra kattint, akkor Ön hozzájárul a fentiekhez.

Bezárás